Suck!

Jag är så otroligt blödig när det gäller mina hundar!
Igår tittade jag på Evas blogg och såg min lille gris med sina koögon (haha) och jag kunde inte hålla tbx tårarna när jag läste när hon skrev att han ylade i bilen påväg härifrån! Stackars liten!
Jag vet att han har det bra och är älskad, men det handlar inte om det utan det är mina känslor för dessa ”små” krabater!
Idag tittade jag på Snotra på Carinas blogg, och jösses! Med tanke på allt som hänt så känner jag otroligt för henne!
Hon är så gudomligt söt så jag får helt enkelt låta bli att titta!
Jag vet inte om jag klarar se bilder på Njord eftersom han var den som kom mig närmast, inte i nuläget iaf!
Jag saknar dem något sjukt nu, och jag vill ha tbx allihop! Hahaha
Nä, inte så, bara känslomässigt!

Nu gäller det i första hand att hitta ett hem till Njord, och då ett hem där han kan få vara den han är till 100%! Något annat är otänkbart!
Lille klumpeduns! :-s

6 tankar på “Suck!

  1. Naaaaw 🙂 Ja han har allt underbara, stora snälla koögon som alltid tittar lika glatt och förväntansfullt på en!

    Ja det var faktiskt hjärtskärande då han ylade för han saknade familjen, lilla vännen, förstod väl inte alls vad som pågick.
    Sen då jag, Steve och Kiwi försvann på samma gång förra helgen då vi åkte till Norge då trodde han väl han skulle tappa familjen andra gången gillt som han hade ylat efter oss enligt Sindy. Så fastän både pinnhunden och hon var hemma var han helt hjärtkrossad.. 😦
    Känslosam liten gosse måste jag säga! Han är så mjuk och positiv till allt, precis som du sa från första början 🙂 Finns ingen ondska i honom, bara nyfikenhet och glädje…

  2. Vill bara tala om att promenaden i ”stan” gick super bra!! Hon är positiv och framåt och nyfiken i massor:) Det här är en hund som vill vara med där det händer……..så jävla goooooooooo alltså. Kram Carina

  3. För över tjugo år sen sålde jag en valp som hette Blizz och ännu i dag undrar jag om det var rätt. Familjen var trevlig men nåt kändes inte bra.
    Tappade kontakten med dom ganska snart efter att dom hämtat honom.
    Suck, hoppas han fick det om inte underbart så i alla fall bra.

Lämna en kommentar