Another day!

Mina dagar upptas totalt av hundarna! Tur jag har semester! 🙂
Vi är ute mycket för att vänja dem vid allt möjligt, och jag lovar, allt händer! Idag såg de en paraglider t.ex: …och en fiskmås som gick nära dem! Gissa hur farlig den var! Hahahaha
De satt som tre muppar igen mellan mina ben och stirrade på den! Och att de tyckte den va underlig och livsfarlig märktes på hur mycket de tryckte mot mig! Ganska kul hur de ser vissa saker! Mopeder är inte så farligt, men en fiskmås!!!!!
Det är mycket barn som leker lite längre bort, ca. 30 meter, och om det är många och de skriker mycket, då är de farliga oxå!

Ice är så tålig när vi är ute så hon låter dem göra som de vill…nästan!
Fenrir är en annan femma! Han leker med dem nu, men inte länge och han tycker fortfarande de är lite jobbiga!
Men, han låg ner och lät två av dem klättra på hans huvud så visst gillar han detta!
Menja är så tydlig i sina signaler och är den som mest vill fram till Fenrir, och sedan följer hon honom precis som en annan ”liten” valp som heter Skall! Hon tittar vad han gör, och gör sedan samma sak, precis som Skall!
Lägger in några bilder så ser en del nog likheten!
Det är många som kommer fram och vill hälsa på dem och jag kan bli sittande läääänge så ibland känns det som att det är ingen ide att gå in, utan jag kan sitta där hela dagarna!
Idag kom Hates matte och hälsade på dem när hon var och hälsade på en granne, som oxå var med!
Det var länge sedan jag träffade Hate eftersom de nu flyttat!

Lägger in lite bilder innan jag lägger mig!!!!! 😉

DSC_0500 DSC_0503 DSC_0504 DSC_0505

6 tankar på “Another day!

Lämna en kommentar